Day 01 – Introduce yourself

 

Mitt namn är Sara Sofia Rutberg, och en solig dag närmaste bestämt den sjätte augusti 1994 kom jag till världen.

I Kallebäck spenderade jag mina första levnadsår för att därefter spendera varannan vecka i Mölndal och Guldheden. När jag var 7 började jag på Mossebergsskolan, i den klass jag gick 10 år med SOM JAG ÄLSKAR.

Jag är snäll, snygg, fantastisk, underbar, underbarn och bäst. Eller inte… Jag har helt enkelt mina bra och dåliga sidor, som alla andra. På min fritid försöker jag ignorera mina läxor, ignorera att jag har ett gymkort och är istället inne på facebook och trycker på uppdateraknappen. Jag lyssnar också på musik ibland, gärna Håkan. Vi har en speciell relation jag och Håkan, hehe…

Nu låter jag som en efterbliven ensamvarg, men jag har faktiskt vänner också. Väldigt fina sådana, som jag är med ibland. En pojkvän har jag också, han heter Isak och är snälld, i alla fall ibland! Spela gitarr gör jag också, från början i ett band som hette ”The fake society” som sedan bytte namn till ”heartexplotions” och tappade alla medlemmar.

Jag bor på två ställen, och har därför två rum att dammsuga. Därför är det jävligt mycket damm under båda sängarna. Tips: kryp inte under. Jag gillar kläder men orkar inte köpa dom. Jag har ett presentkort på 500 kronor som jag inte använt än. (Freja hälsar: IDIOT) Jag är en sån kallad glasögonorm men använder oftast linser för att göra min syn normal.

Jag älskar att titta på ”Ensam mamma söker” för mammorna verkar genuint kära och är söta. Eller egentligen spelar det ingen roll vad man sätter på, bara det är svenskt och innehållslöst.

Jag har en katt som heter Saga. Innan kunde man se alla hennes revben, men nu har hon blivit tjock som en boll. Jag har ett husdjur till, han heter Elias och kommer oftast när man ropar. Eller, det är egentligen min halvbror.

Jag älskar New York och kommer nog bo där någon gång (för jag vill bli som NIOTILLFEM hehe).

Jag gillar att läsa också, läser allt möjligt men gärna chicklits för jag är ytlig. Jag älskar att dricka te och gör det oavbrutet.

 

Well, that’s me!


Kommentarer
Postat av: köttet

HEJ SOFIA PUSS

2010-11-09 @ 22:13:24
URL: http://pieceofmeat.blogg.se/
Postat av: you don't know who

ALLTSÅ du skriver så på sånt jävla skönt och roligt sätt. det är inte sant. älskar det. kramizar

2010-12-14 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0