Day 02 – Your first love


Jaa, jag vet väl inte om jag var kär, men så kär man kan vara när man är typ 7. Albin hette han, blond och blåa ögon och jag frågade chans i Sälen, inuti en garderob (romantiskt obs!) Därefter var vi tillsammans väldigt länge, mer än ett år. Vi träffades nog inte särskilt ofta, han gillade mest att leka med lego och spela dataspel men min mamma kände hans föräldrar så det passade väl bra på något sätt. Jag minns att vi klättrade upp i ett träd för att komma undan hans jobbiga lillebror Felix. Ja, den första kärleken var väl fin på sitt sätt. Därefter följde en enda lång raksträcka av olycklig kärlek, med undantag får några få bra moments, fram tills den här sommaren då jag träffade min nuvarande pojke. Isak heter han och är blond och blåögd han med, vilket sammanträffande! Ganska fin är han också hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0