Day 03 – Your parents

Vet att det var ett tag sen jag bloggade hehe... Men men bättre sent än aldrig antar jag.

Day 03 – Your parents

 

 

Jag har då två stycken föräldrar som allt som oftast är ganska snälla! Mamma är sångerska och går runt och sjunger tills man (jag) blir galen och pappa är jag vet inte riktigt vad, men från början är han civilingenjör! När jag var 4 år gammal skilde sig mina föräldrar, något jag inte har lidit av mer än att jag är tvungen att packa ner mina saker i en massa väskor och flytta dem med mig.

 

Mamma: Är nog världens snällaste. Hon lyssnar alltid på mina 30580857 mer eller viktiga saker jag har att säga, förhör mig på mina läxor och lyssnar när jag spelar gitarr. Vi dricker alltid en väldans massa te och jag trivs bra i vår 3a i Guldheden. Mammi gillar att vara med sina vänner, med sin fästman (älskar det ordet ja) och antar att hon gillar att sjunga också eftersom att det är det hon jobbar med..

 

Pappa: Försöker alltid vara rolig, ibland lyckas han också. Rätt snäll han med, fast ganska borta i sina tankar ibland. ÄLSKAR allt som går ut på att röra på sig, paddla kanot, åka skidor, springa osvosvosov vilket ganska ofta driver mig till vansinne. Pappa träffade min låtsasmamma, Lise-lotte, när jag var typ 5 och från att jag var 6 har vi bott i ett hus i Mölndal, när jag var 8 kom min lille lillebror! Jag tycker väldigt mycket om min pappa och vi gör konstiga saker tillsammans, typ räknar matte, diskuterar skolgrejer vilket nästan alltid slutar med att jag blir arg och kollar på vem vet mest.

 



Kommentarer
Postat av: nilla

älska dom å er <3

2010-11-27 @ 13:04:43
URL: http://geniusnextdoor.blogg.se/
Postat av: Carmen

ur-gulligt inlägg! söta är dom dina föräldrar

2011-02-18 @ 00:26:12
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0