Hon tuggar kex

 

Jag är en flicka, nyss fyllda 16 som bor i Göteborg. På fritiden festar jag, leker med min iphone, leker med min imac, umgås med mina rika vänner och badar i min jättestora pool eller flyger i min privatjeet. Om jag hade fått rösta hade rösten självklart fallit på Moderaterna, Fredrik Reinfeldt är min gud!


Så var de inte så : PpPPp


Egentligen är jag ganska vanlig. Bor på delad tid hos mor och far, spelar gitarr, dricker te och gosar med min katt, umgås med vänner och tränar (jag ska i alla fall börja.. det måste väl räknas?).


Nu presenterar jag mig, som om jag skulle få några läsare som inte redan känner mig.. Hehe man kan ju låtsas.


Här kommer jag bjuda på en mix av allt möjligt, tankar, bilder, musik och annat, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0