Största förlorarN



Älskar min katt och bilden har verkligen inget med texten att göra.

Började 12:20, hade So, hade Spanska och slutade. Varför älskar mitt schema mig? Är det normalt att ha bättre schema än i 9an?
Därefter gick jag till Stadsbiblioteket och lånade Ebbas stil av Ebba von Sydow. Hon tycker att jag ska investera i en cashmirtröja i rosa, det tycker inte jag.
Sedan, sushi med Louise och chillidill med Freja. Ignorerar min skrikande plugghög genom att inbilla mig att den inte finns, asbra taktik. Jag har en förkylning som ALDRIG släpper sitt jävla grepp om min hals och imorn ska jag vara klar med min analys av "att sova". Det är jag inte, synd för mig. Pusshej (rim!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0