Vanilj





Nilla min pingla och Eva (clem)Entin kom till min skola och därefter gick vi till Café Vanlij, klassiskt som Nilla skulle ha uttryckt det. Jag beställde plastfolie med salladsblad, det var allt min skrala studentkassa tillät. Okej bra skämt.. Åt en grymt god macka med salamie och brie, som helt enkelt var lite för god för att hinna förevigas innan den tog slut (eller så är det bara jag som är långsam med kameran).

Efter Vanlij hängde vi i mitt hemklassrum (ja, Sigrid Rudebecks har hemklassrum med bänkar, vad fan har jag börjat på lågstadiet igen?) i väntan på att Isak, som skulle vara med Eva skulle sluta. Sedan bar det av till Majorna och jag och Nilla fixade min design, drack cola och skrattade till gamla vännerrepriser som kanal 5 trevligt nog visade.








Kommentarer
Postat av: nilla

HAAHAHAHA bäst. <3

2010-09-10 @ 22:28:24
URL: http://geniusnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0