ZOMMAR

Sommarlovet har varit underbart. Mitt sista sommarlov då jag fortfarande fått lov att kalla mig grundskoleelev (numera är man gymnasist, närmare bestämt Rudebeckare, gud så flott!). Jag har badat, fått myggbett, skrattat så jag gråtit, blivit kär och chillat på livet.

 

En vecka spenderade jag i Marbella tillsammans med min kära mor.

Vi hade det fint, umgicks med min mammas moster, åt göttig mat, drack kaffe, åt melon och njöt av värmen!

 

 

Resten av sommaren spenderades lite här och där med finfina människor.

Azaleadalen!

Picknickfestivalen

Finaste killen

6e augusti, Bbbbirthday

SÅ JÄVLA SNYGG (menar mig själv, hoppas ni fattade det)


 

 


Kommentarer
Postat av: nilla

Jag gillar din sommar hihi..

2010-09-10 @ 22:27:53
URL: http://geniusnextdoor.blogg.se/
Postat av: nilla:

min sommar gillar dig ;)

2010-09-11 @ 10:19:40
URL: http://fifteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0