åh


Imorn ska jag träffa den här väldigt finfina b-ruden. Litet stadbesök och därefter classic fredagsmys! Tjejen som sticker in armen på bilden ska jag träffa på lördag, hemma hos Elsa (som nu är ett år närmre myndighetsdagen, grattis) för att fira den redan omnämnda damen med förhoppningsvis ett par andra trevliga människor! Nu vet ni det kände jag, högintressant javisst? Förresten så är min kamera lite trasig, eller jaa linsskyddet har fastnat och vill inte röra sig, får ta och fixa det så att jag kan lägga upp dagens outfit (obs ett litet skobber, ja ett skämt alltså tja)

nu kallar SOboken, gott..


Kommentarer
Postat av: alibaba

duktig på att uppdatera!!!!! hihiiiii wiho

2011-02-03 @ 20:12:42
Postat av: köttet

puss va

2011-02-04 @ 21:49:31
URL: http://pieceofmeat.blogg.se/
Postat av: nilla

ASBRA

2011-02-13 @ 14:20:59
URL: http://geniusnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0