jag och min babe



Lägger upp el classico bilden! Alltså nämnt att den här bruden är bäst?

Alla jävla människor ska till valllllll törans eller bad gåwsetaain eller jagvettefan, jag ska vara hemma i kalla slaskiga Göteborg. Och jag ska inte göra något alls, eller jo jag ska vara med nilla. Min enda plan, och sova, och äta? tror jag. Det kanske blir bra iallafall, ska fixa mitt rum också om någon ville veta. Känner att intressemasken bara krälar ut ur sin håla och slingrar sig hårthårt runt mina eventuella läsares halsar, när flippade det här inlägget ut egentligen? va vad är detta psykos eller va vad händer oj.

Hej..
Jo, jag ska läsa en bok på lovet också; The boy in the striped pyjamas. Handlar om en liten pojke, och hans vän med randig pyjamas, under andra världskriget. Så jag kanske inte ska klaga i alla fall, jag slipper dö i en dusch med gas, med min randiga pyjamas i en liten hög utanför..

Livet är svårt och jag är djup och filosofisk, herregud vilket otroligt förvirrat inlägg...

hejs 

Kommentarer
Postat av: louise

du är så braaa va!

2011-02-16 @ 13:26:43
URL: http://ringthealarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0