tjenare mannen, the plånkan is at home



Otroligt oklar bild på mig och Elsa, att den är två år gammal bör nog tilläggas. Andledningen till att jag
1. inte bloggar
2. bjuder på den här finfina bilden!

Är att min kamera är sönder, eller sönder och sönder men det som ska skydda linsen har fastnat? på ett konstigt sätt. Varför tycker teknik om mig, det kan man fråga sig! (obs rim)

Idag ska jag på bio, med lite trevligt folk från min kära skola, gott häng bara liiiiiiiiiiiiiiksom

Nu kallar te, min säng och oc på mig

Kommentarer
Postat av: köttet

orka att du är snygg och jag är bäst hehehehe. ses snart ja!!!!!!!!!

2011-02-26 @ 16:37:34
URL: http://pieceofmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0