va



Sådär grym var jag när jag var en liten plutt och dansade balett, fina tider! Otroligt obekväm blick?
Idag har jag..
eh...
pluggat
och övningskört!
Faktiskt något, tryck ner kopplingen, bromsa, släpp bromsen, möt med gasen, rulla, växla, bromsa
VA?
otroligt oklart att köra bil. Förstår ingenting.. Körde i alla fall inte på något (var iofs på en tom parkeringsplats men det faktumet kan vi ju faktiskt ta och bortse från).
Annars då? Jodå jag rullar, som en bil, fast med lite motorstopp på vägen. OJ vad djup jag är helt otroligt...
Imorn börjar jag 12:10, seeeeeeegt VA NEJ VERKLIGEN INTE
Ska träna imorn (nej skobba kommer ligga i sängen och kolla O.C istället men man kan ju alltid låtsas att man har goda ambitioner.. men hur roligt hade livit varit om man var allt för ambitiös?)

The kings speech var bra, fast lite seg. Människorna jag var med var också bra, fast inte sega, bara sega med att dra ut redan utdragna skämt lite ännu mer på längden, oj vad jag känner att jag drar ut på den här meningen men det kan man ju få lov att göra om man vill. I'm just kinging, och så vill jag se en ny film som det var en trailer för som verkade vara som The Island, men mycket finare och lite läskigare. Glöm inte det Maja och Sara, vi ska se den!!

Otroligt oklart inlägg, men sara, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Carmen

SÖTASTE ungen jag sett!

2011-02-27 @ 22:39:24
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0